صندوق رومیزی

صندوق رومیزی چیست؟

همواره در یک شرکت پیشرو با یک مدیر موفق شما ردپای یک وسیله نظرسنجی یا پیشنهادات و انتقادات را خواهید یافت که برای رسیدن به بهترین عملکرد در آن سازمان قرار داده شده است.

بهترین و ساده ترین ابزار جمع آوری نظرات، صندوق پیشنهادات و انتقادات می باشد که در هر جایی می تواند نصب شود در کنار یک سالن بزرگ یا روی دیوار اتاق و یا روی میز  کانتر و در معرض دید همگان.

این ابزار به ظاهر ساده و به شدت کاربردی مزایای بسیار ی دارد که در این مقاله به آن ها اشاره می کنیم.

صندوق رومیزی چند نوع است؟

معمولا انواع صندوق نظرات را از لحاظ شکل، ابعاد و محل استفاده می توان به سه دسته تقسیم کرد:

  1. صندوق ایستاده
  2. صندوق دیواری
  3. صندوق رومیزی

ما در این مقاله به نوع رومیزی آن می پردازیم که از لحاظ جنس و متریال آن می توان به این موارد اشاره کرد:

  1. صندوق رومیزی پلکسی
  2. صندوق رومیزی چوبی یا ام دی اف
  3. صندوق رومیزی فلزی

ما در مجموعه نوین تندیس بیشتر با ام دی اف و آکریلیک یا همان پلکسی گلاس کار می کنیم و برای تولید صندوق پیشنهادات و انتقادات رومیزی از بهترین متریال بهره می بریم.

در ساخت صندوق رومیزی مواردی وجود دارد که هریک از این صندوق ها را منحصر به فرد می کند.

  • ابتدا استفاده از رنگ سازمانی برای سفارش می باشد که مدیران محترم می توانند با توجه به لوگو و رنگ سازمانی خود، صندوق را به همان رنگ به ما سفارش دهند و باعث جلوه دوچندان آن در محیط داخلی سازمان خود گردند.
  • استفاده از لوگوی سازمان بر روی صندوق برای ایجاد اعتبار به صندوق
  • درج متن اختصاصی برای هر نوع استفاده در سازمان تا علت قرارگیری صندوق در محل و برای هدف گذاری در استفاده صحیح از صندوق.
  • عبارت‌هایی که استفاده فراوانی در صندوق های رومیزی یا دیواری و دیگر انواع آن دارند را اشاره می کنم: عبارات « صندوق ارتباط مستقیم با مدیر عامل » « صندوق پیشنهادات و انتقادات» « صندوق نظرسنجی» « صندوق رای گیری » « صندوق مشاوره »

حال برای نتیجه گیری بهتر از صندوق خود به نکات زیر نیز توجه نمایید:

  • قرار گیری در جایی که هم پرسنل و هم ارباب رجوع به خوبی آن را ببینند.
  • همواره صندوق خود را تمیز و پاکیزه نگه دارید تا رغبت بیشتری برای استفاده ایجاد کند.
  • حداقل روزی یک بار به آن سر بزنید و آن را خالی کنید.
  • حتما به نامه ها پاسخ بدهید حتی اگر باب میل شما نبود یا نظر مساعدی نسبت به اجرای آن نداشتید.
  • حتما به گروه افرادی که پیشنهادات را ارایه می دهند نشان دهید که نامه‌هایشان را بررسی کرده‌اید تا انگیزه همکاری شان حفظ شود.

صندوق رومیزی پیشنهادات و انتقادات چه مزیتی نسبت به دیگر صندوق ها دارد؟

برای استفاده از صندوق پیشنهادات و انتقادات یا باید در یک جای معین گذاشته شود یا اینکه امکان دارد که برای استفاده از آن نیاز باشد که برای افراد مورد نظر برده شود تا رای یا نظر خود را درون آن بیندازند.

در اینجاست که نوع صندوق رومیزی اهمیت خود را افشا می کند و شما می توانید در هر جای سازمان خود یا حتی هر جایی که بخواهید صندوق را برای افراد مورد نظر خود ببرید.

به علت اندازه کوچکتر نسبت به انواع دیواری و قابل حمل بودن صندوق های رومیزی برای این منظور بسیار مناسب می باشد.

البته در دیگر موارد مانند داشتن جای برگه یا درب همراه با قفل مناسب و قابلیت درج لوگو و متن اختصاصی بر روی صندوق هم هیچ کم و کسری از دیگر انواع خود نخواهد داشت.

برای سفارش صندوق رومیزی چه کنیم؟

ما در مجموعه نوین تندیس کار شما را راحت کرده ایم و نمونه های انواع مختلف صندوق را به صورت خام و بدون لوگو و نوشته آماده کرده ایم البته بیشتر از جنس پلکسی گلاس و به تعداد قابل ملاحظه ای در انبار موجود داریم.

معمولا رنگ های پرفروش مشکی و سفید استخوانی همیشه موجود است و شما با ارسال لوگو و انتخاب متن خود می توانید تنها در 48 ساعت صندوق خود را از ما تحویل بگیرید.

در سایت نوین تندیس قسمتی با عنوان فروشگاه وجود دارد که تصاویر صندوق ها نیز گذاشته شده است و می توانید با دیدن آنها انتخاب نمایید همچنین تسهیلاتی برای همکاران تبلیغاتی که در زمینه هدایای تبلیغاتی و هدایای کاربردی و تشریفاتی فعالیت دارند به زودی در سایت نوین تندیس قرار خواهیم داد تا بتوانند از کلیه محصولات ما با شرایط عالی خریداری نمایند.