صندوق فلزی

با یک مدیر مسؤول و کار بلد آشنا شوید! مدیری که به نظرات کارمندان و ارباب رجوع سازمان خود اهمیت بسیاری می‌دهد. همیشه حواسش به سطح رضایت پرسنل هست.

از ایده‌ها و راهکارهای خلاقانه در راه پیشرفت سازمان استقبال می کند. انتقادات را با گوش جان می شنود.

به نظرات پاسخ می دهد و در رفع عیوب سازمان خود می‌کوشد.

بله اینگونه می توان پا در مسیر پیشرفت گذاشت. اما! …….

  1. آیا رسیدن به این منظور ابزار خاصی می‌خواهد؟
  2. آیا برای دستیابی به آن، راه دشواری را باید رفت؟
  3. آیا هزینه سنگینی برای این منظور باید متقبل شد؟

جواب شما بسیار آسان است.

شما فقط به یک صندوق جادویی نیاز دارید و نام آن صندوق پیشنهادات و انتقادات است.

صندوق فلزی چیست؟

خوب برای هر مشکلی راهکاری وجود دارد و برای موارد بالا هم راهکارش یک صندوق نظرسنجی یا پیشنهاد و انتقاد است. حالا ببینیم انواع صندوق چیست.

انواع صندوق از نظر نوع استفاده به شرح زیر است:

  • صندوق پیشنهادات و انتقادات
  • صندوق ارتباط با مدیر
  • صندوق موارد ایمنی و HSE
  • صندوق رای گیری
  • صندوق ارسال درون سازمانی
  • صندوق پست

انواع صندوق از نظر شکل و اندازه نیز اینچنین است:

  • صندوق بزرگ ایستاده
  • صندوق متوسط دیواری
  • صندوق متوسط و کوچک رومیزی

انواع صندوق از لحاظ متریال نیز اینگونه است؟

ما در این مقاله به صورت خاص توضیحاتی درباره صندوق فلزی به شما می دهیم.

باید ها و نباید ها در ساخت صندوق فلزی؟

صندوق فلزی در جاهای زیادی استفاده می شود. حتما صندوق های پست قدیمی که زمانی در گوشه و کنار خیابان ها رخ‌نمایی میکردند را دیده بودید. البته با پیشرفت تکنولوژی هم این صندوق ها کم‌کم به خاطره ها پیوست یا انواع صندوق خیریه یا صدقات هم از جنس فلز هستند که معمولا و پرکاربردترین فلز در ساخت اینگونه صندوق ها ورق آهن می باشد. برای ساخت صندوق فلزی ابتدا ورق آهن گالوانیزه ( مقاوم در برابر زنگ‌زدن) را در ابعاد مورد نیاز برش می دهند سپس جاهایی که نیاز به خمکاری دارد زیر دستگاه پرس خم می شود. پس از آماده شدن تمام قطعات، به وسیله جوشکاری به هم وصل می شوند و تمام درز‌ها گرفته می شوند سپس درب صندوق به وسیله لولا وصل شده و در آخر به قسمت رنگ‌کاری ارسال می گردد تا با پوشش رنگ کوره ای (ضد خش) پوشانده شود. پس از اتمام مراحل نوبت به چاپ متن روی صندوق و در اصل نمایش نوع استفاده از آن می‌رسد که به وسیله چاپ مستقیم فلت‌بد یا انواع چاپ سیلک بر روی آن اجرا می شود. در آخر هم بسته بندی شده و ارسال می شود.

مزایا و معایب صندوق فلزی ؟

حال به مزایا و معایب صندوق فلزی می پردازیم. یکی از مزایای مهم صندوق فلزی مقاومت آن در برابر ضربه و شکستگی می باشد و همچنین با داشتن یک قفل خوب می تواند در برابر سرقت نیز خوب عمل کند. صندوق های فلزی همچنین به علت پوشش رنگ مناسب مقاومت خوبی در برابر تغییرات جوی و فرسایش مقابل رطوبت دارند. به خاطر همین صندوق هایی مانند صندوق صدقات یا صندوق پست را فلزی می سازند تا در محیط شهر سالم بمانند. اما در کنار مزایای آن معایبی هم دارد. صندوق های فلزی به علت هزینه ساخت بالا حتما نیاز است که در تیراژ زیاد سفارش داده شوند و برای تعداد محدود به هیچ عنوان مقرون به صرفه نیستند و حتی در صورت ساخت، بسیار گران تر از انواع متریال دیگر تمام می شوند. با وجود این محدودیت همچنین امکان درج لوگو و متون اختصاصی متفاوت نیز بر روی این صندوق‌ها دشوار است زیرا باید برای هر نوشته یک کلیشه مجزا ساخته شود و این کار را سخت می‌کند. در مقوله زیبایی هم به علت نوع متریال و تکنیک ساخت نمی‌توان بسیاری از حالات و اشکال را در آن پیاده کرد که این هم از معایب صندوق فلزی می باشد.

انواع صندوق فلزی چیست؟

  • صندوق فلزی ایستا مانند صندوق پست و صندوق صدقات
  • صندوق فلزی دیواری مانند صندوق خیریه
  • صندوق فلزی رومیزی مانند صندوق صدقات اهدایی

برای سفارش صندوق فلزی چه کنیم؟

ما در مجموعه نوین تندیس با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی و تکنیک های ساخت توانسته‌ایم به طرح های زیبایی در زمینه انواع صندوق پیشنهادات و انتقادات برسیم که شما می توانید با مراجعه به سایت نوین تندیس و سفارش انواع مختلف آن نیازهای سازمان خود را برطرف نمایید. ما با نزدیک به دو دهه فعالیت در زمینه هدایای تشریفاتی و کاربردی توانسته‌ایم طیف وسیعی از سلایق مشتریان خود را برآورده نماییم و رضایت مشتریان خوب ما گواه این موضوع می باشد.