صندوق چوبی

برای خرید صندوق چوبی به چه نکاتی توجه کنیم؟

صندوق چوبی انواع گوناگونی دارد و می توان برای هر نوع از آن کاربرد متفاوتی متصور شد اما ما می خواهیم در مورد صندوق چوبی پیشنهادات و انتقادات صحبت کنیم.

این صندوق معمولا در ادارات و سازمان ها یا شرکت های خصوصی و حتی در مجموعه های ورزشی و خدماتی استفاده می شود و کلیه صاحبان مشاغل می توانند از مزایای فراوان آن استفاده کنند.

انوع صندوق چوبی کدام است؟

صندوق چوبی از نظر شکل و اندازه به سه مدل:

  • صندوق چوبی دیواری
  • صندوق چوبی ایستاده
  • صندوق چوبی رومیزی

تقسیم می شود که هر کدام از آنها مناسب یک نوع محیط کاری هم از لحاظ اندازه سالن یا اتاق و هم از لحاظ نوع کاربرد و افراد استفاده کننده از آنها دارد.

انواع صندوق چوبی از لحاظ نوع کاربرد چیست؟

منظور از نوع کاربرد می تواند به شخص گیرنده پیام یا نظرات انداخته شده در صندوق باشد که معمولا مدیر عامل، مدیران میانی، یا رییس یک مجموعه می تواند باشد و همچنین از نظر محتوای نوشته شده در آن پیام که می تواند یک پیشنهاد و انتقاد سازنده یا نظر شخصی افراد درباره مجموعه و یا رای در موارد انتخابات و همچنین نامه‌ای برای ارسال به بیرون از مجموعه باشد.

که به نام برخی از آنها اشاره می کنم:

  • صندوق چوبی ارتباط مستقیم با مدیر عامل
  • صندوق چوبی ارتباط با مدیر
  • صندوق چوبی پیشنهادات و انتقادات
  • صندوق چوبی نظر سنجی
  • صندوق چوبی رای گیری
  • صندوق چوبی پست و ارسال

صندوق چوبی در کجا استفاده می شود؟

صندوق چوبی یا صندوق پلکسی شاید هم صندوق فلزی البته هر کدام از آنها خصوصیات منحصر به فردی دارد که دیگری ندارد و همچنین هر کدام مزایا و معایبی دارد اما اکنون درباره صندوق چوبی صحبت می کنیم آن هم صندوق نظرات چوبی که در کجا و در چه شرایطی استفاده می شود.

معمولا تفاوت آنچنان ساختاری بین متریال های صندوق وجود ندارد و می توان به چند مورد که آنها را از هم متمایز می کند اشاره کرد مثلا صندوق چوبی به علت زیبایی و بافت های رنگی از نظر بصری با دکور محل نصب بهتر می تواند هماهنگ شود و به علت سبک بودن برای نوع دیواری خیلی مناسب است همچنین قابلیت ترکیب با دیگر مواد اولیه را نیز دارد و ما می توانیم ترکیبی از صندوق چوبی و پلکسی شفاف که نمای خیره کننده ای دارد تولید کنیم.

از صندوق چوبی معمولا بهتر است در فضای داخلی استفاده شود تا شرایط مختلف جوی آسیب به آن نرساند.

مزایا و معایب صندوق چوبی چیست؟

یکی از مزایای بزرگ این صندوق امکان رنگ آمیزی آن است که شما می توانید صندوق چوبی به رنگ سازمانی خود به ما سفارش دهید که در متریال صندوق پلکسی امکان آن نمی باشد.

حتی برای بالا بردن مقاومت آن می توانیم از ورق های ضخیم تر استفاده کنیم تا مثلا در نوع ایستاده بر اثر رفت و آمد و برخورد؛ آسیبی به آن نرسد.

حال درباره معایب صندوق چوبی هم بگوییم البته شاید معایب آن در کنار مزایایی همچون تنوع رنگ و زیبایی و سبکی ناچیز باشد و بتوان از آنها چشم پوشی کرد و همچنین با استفاده صحیح از آن میزان آسیب را به حداقل رساند.

یکی از معایب صندوق چوبی شکنندگی آن است که البته نسبت به صندوق پلکسی کمی مقاوم تر است و همچنین برای جاهایی که رطوبت زیادی دارند شاید مناسب نباشد چون چوب یا ام دی اف بر اثر رطوبت آسیب پذیر هستند.

برای سفارش صندوق چوبی به کجا مراجعه کنیم؟

ما در مجموعه نوین تندیس با در اختیار داشتن پرسنل مجرب و طراحان خوش ذوق طرح های زیبایی از انواع صندوق چوبی آماده کرده ایم که می توانید با مراجعه به صفحه صندوق پیشنهادات و انتقادات در سایت نوین تندیس نمونه های آنها را ببینید و انتخاب کنید.

پس از انتخاب نوع صندوق و ابعاد مورد نظر مانند دیواری یا ایستاده نوبت به متن و لوگوی روی صندوق می‌رسد که با ارسال متن کوتاه مورد نظر مانند ” ارتباط مستقیم با مدیر عامل” یا هر متنی که شما بخواهید و لوگوی شرکت یا مجموعه خود برای ما طرح اولیه و نمای گرافیکی صندوق انتخاب شده برای شما ارسال می شود سپس با تایید شما طرح بر روی صندوق اجرا شده و به هر نقطه از کشور که بخواهید ارسال خواهد شد.